Протоколи 2022 - 2023 н.р.

 

             

Протокол засідання фахового осередку педагогів початкових класів


від 17.09 .2022року
Присутні 4 особи

Тема засідання. «Освіта Україні в умовах дії правового режиму воєнного стану»

   Розглянули  та затвердили  план роботи ФОП початкових класів  на 2022-2023 н. р.
Обговорили особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2022-2023 н.р.  
Розглянули
Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2022-2023 навчального року:
-Лист Міністерства освіти і наук України від 19 серпня 2022 р. №1/9530-22  «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році».

-Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою.

-Лист Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2022 р. № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.».

-Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році.

-Положення про складання календарного плану

Між засіданнями провели педагогічний консиліум «Як навчатися офлайн або онлайн і дбати про безпеку усіх учасників освітнього процесу?»
Було зазначено що ,
важливою є активна позиція адміністрації закладу освіти щодо організації безпечного освітнього середовища. На думку 76% батьків та 86% вчителів необхідною умовою для відновлення освітнього процесу в офлайн-форматі є створення надійних укриттів (бомбосховищ). Водночас батьки й учителі визнають, що школа не може повністю гарантувати ані безпеку дітей, ані працівників.Отже, до вибору форми організації освітнього процесу потрібно підходити індивідуально, враховуючи різні безпекові умови у кожному регіоні.

Також було проведено
Цифровий калейдоскоп «Дистанційне навчання. Додатки для планування, контролю та проведення уроків».



Протокол засідання №2 фахового осередку педагогів початкових класів

Від 14.11.2022р.

Тема засідання .Дистанційне навчання як виклик часу

Було проведено засідання круглого столу де всі вчителі брали активну участь в обговоренні умов організації дистанційного навчання в НУШ . Види робіт та онлайн –сервіси

Так в обговоренні Олексенко О.В. зазначила що,однією з найважливіших складових навчання є платформа, де воно проходить, оскільки на платформі з низькою кількістю інструментів буде досить важко та некомфортно проводити чи слухати урок. Оскільки Viber та Facebook Messenger, не дуже підходять для комфортної трансляції матеріалів, ось  один з додатків з великим інструментарієм, які повністю замінять або значно полегшать процес проведення уроку:
 
Zoom 
Інструментарій платформи: дошка для записів, можливість трансляції презентаційного матеріалу та завдань, чат, емоджі підняти руку” та “поплескати”, можна змінювати свій фон та записати урок на відео. Також вчитель може самостійно вимикати звук учню, що порушує дисципліну або говорить не по темі. Вкрай важливим є платформи, за допомогою яких можна надсилати домашнє завдання та надавати по ньому інструкції, бо написані на папірці та сфотографовані завдання вчителем не завжди можуть бути зрозумілими учню через нерозбірливий почерк вчителя.
Бабич Н.І.повідомила ще про один інструментарій платформи
 
Google Classroom
Інструментарій платформи – Google Classroom є цифровою альтернативою до шкільного журналу. Тут можна задавати завдання та перевіряти їхнє виконання, ставити оцінки, відстежувати успішність учнів. Також тут можна створювати графік, за яким публікуватимуться вже підготовлені вчителем завдання, а також широкий інструментарій для їх створення. Кожен вчитель мріє, щоб його учні завжди були активними на уроці, тягнули руку та приходили на заняття настільки щасливими, ніби зараз почнеться довгоочікуване свято. А щоб втілити цю мрію в життя завжди варто думати про те, наскільки цікавим та доступним урок буде для учня. Тож як зробити онлайн-урок цікавим та крутим?
Фощій Н.С. розповіла про гарні та цікаві презентації — ключ до розуміння предмету учнем, та  програми, які дозволять втілити це в життя:
Prezzi — це  платформа, для створення навчальних презентацій, створена випускниками Гарварду. Prezzi ламає усі уявлення про те, як може виглядати презентація: тут можна обирати єдиний фон, на якому буде розміщена “презентаційна мапа”, по якій рухатиметься вчитель під час пояснення нового матеріалу.

Ухвалили .
Використовувати усі можливості, які відкриває нам сучасний світ технологій, та виграємо наш новий бій за якість дистанційної освіти! 




Протокол засіданння №3 фохового осередку педагогів початкових класів

Від 03 .02 2023р

Тема засідання .Інновації в освіті

Обговорювали доповідь Редьки В.Г. « Хакатони ,як інструмент проєктної діяльності»
Вчителька зазначила що,уміння співпрацювати з іншими – одна з найактуальніших навичок XXI століття. Часто можна почути, що сучасні, зосереджені на гаджетах діти  переважно індивідуалісти. У цьому немає нічого поганого, але й, як показує практика, робота у групі має свої незаперечні плюси.
Вона повідомила що ,робота у групі вчить дітей насамперед шукати компроміси та прислухатися до думки інших. Крім того, колективна робота 
 це ефективний спосіб соціалізації. Школяр озвучує своє бачення виконання того чи того завдання, вислуховує рішення друга, і разом вони обирають оптимальний варіант розв'язання певної проблеми. Це також вчить учнів працювати на один результат за абсолютно різних підходів до виконання завдання.
Сьогодні у школах проводять 
конференції, круглі столи, семінари, але немає заходів, які б допомагали учням знаходити практичні розв'язання конкретних проблем, вибудовувати стратегії. Таким форматом може стати хакатон.
Хакатон – інноваційна форма організації освітнього процесу, що сприяє пошуку нових методів роботи, активізує ефективну комунікацію між учнями, дозволяє розширювати коло партнерських зав’язків у реалізації заданих проєктів.
Хакатони беруть початок з IT-сфери, тому найчастіше асоціюються з марафоном програмування, на якому програмісти, дизайнери, веброзробники та інші IT-фахівці збираються для розв'язання певних задач чи проблем.
Цей універсальний метод має широкий спектр можливостей для використання на уроках та в позаурочний час і є технологією майбутнього, що вже давно вийшла за межі ІТ й охопила більшість сучасних сфер життя.
За допомогою хакатонів діти зможуть:
*здобути навички з проєктного менеджменту;

*навчитися висловлювати свою думку, тактовно та послідовно вести суперечку з метою пошуку кращого рішення;
*опанувати принципи побудови стратегії;
*знайти кращі способи розв'язання проблеми.
*Такий формат виступає потужним інструментом для розвитку певних професійних навичок, ще зі школи. Чому?
*Дуже жорсткі часові рамки. В умовах дефіциту часу учень вчиться оперативно працювати у команді, долати стрес, планувати, делегувати повноваження та правильно розставляти пріоритети.
*Орієнтованість на результат. Дитина звикає мислити категоріями «проблема-спосіб розв'язання», а не «запитання-відповідь».
*Конкуренція, яка дає можливість зрозуміти, які навички і знання є корисними, як їх можна застосувати, а в чому треба розібратися краще – це дає потужний стимул навчатися та розвиватися.

 

Протокол №4

засідання фахового осередку педагогів

початкових класів

 Голова засідання – В.Г. Редька

Секретар засідання – Н.І. Бабич

Присутні – 4 члена фахового осередку

Відсутні –

 Порядок денний

 1.    Круглий стіл «Урок у початковій школі в контексті сучасних викликів»

Редька В.Г.

2.    Обмін досвідом «Методичні «фішки» для уроків гуманітарного циклу».

Бабич Н.І.

3.    Творча лабораторія вчителя «Математика в стилі STARTUP».

                                                        Фощій Н.С.

4.    Актуальний діалог. Секрети успішної адаптації до навчання дітей в основній школі. 

Олексенко О.В.

 1.    СЛУХАЛИ:

Редьку В.Г., голову ФОП, про  урок у початковій школі в контексті сучасних викликів.

ВИСТУПИЛИ:

Фощій Н.С., член ФОП, відмітила, що завдання сучасного уроку - це підвищення рівня мотивації учнів. Використання суб’єктивного досвіду набутого учнями. Ефективне та творче застосування набутих знань та досвіду на практиці. Формування в учнів навичок отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел. Здійснення організаційної чіткості та оптимізації кожного уроку. Підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності учнів. Створення умов для інтенсифікації навчально-виховного процесу. Наявність контролю, самоконтролю та взаємоконтролю за процесом навчання. Формування моральних цінностей особистості. Розвиток соціальних та комунікативних здібностей учнів, створення ситуації успіху

УХВАЛИЛИ:

1.    Сучасний урок – це урок демократичний.

2.    Урок проводиться не для учнів, а разом із ними.

3.    Його характеризує не навчання словом, а навчання справою.

4.    Особливістю сучасного уроку є компетентнісна спрямованість, що стає особливо актуальною в умовах модернізації освіти й сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей, діяльнісний та особистісно-орієнтований підходи  

          2. СЛУХАЛИ:

                Бабич Н.І., члена ФОП,  про методичні «фішки» для уроків гуманітарного циклу.

              УХВАЛИЛИ:

1.    Опрацювати   методичні «фішки» та використовувати їх на уроках гуманітарного циклу.

           3. СЛУХАЛИ:

                  Фощій Н.С. члена  ФОП, про «Математика в стилі STARTUP». 

               УХВАЛИЛИ:

1.      Опрацювати вищезазначений матеріал та впроваджувати інновації на уроках математики.

           4. СЛУХАЛИ:

                 1. Олексенко О.В., члена ФОП, про  успішної адаптації до навчання дітей в основній школі. 

              УХВАЛИЛИ:

1.     Взяти до уваги вищесказане.

          Голова ФОП                          Валентина РЕДЬКА

         Секретар                                Надія БАБИЧ

Протокол №5

засідання фахового осередку педагогів

початкових класів

 Голова засідання –  В.Г. Редька

Секретар засідання – Н.І. Бабич

Присутні – 4 члена фахового осередку

Відсутні –

 Порядок денний

 1.    Виховання загальнолюдських цінностей, свідомої дисципліни, культури учнів.

Олексенко О.В.                                                                                 

2.    Підсумки роботи  ФОП у поточному навчальному році та підготовка до нового 2022/2023 н. р. 

Редька В.Г.                                                      

3.    Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів.

                                                                                  Фощій Н.С.

4.    Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів ШМО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати ,подяки, грамоти та портфоліо учнів).

                                                         Редьку В.Г.

СЛУХАЛИ:

5.     Олексенко О.В. члена ФОП,  про виховання загальнолюдських цінностей, свідомої дисципліни, культури учнів.

  

    УХВАЛИЛИ:

 1. Ознайомитися, опрацювати матеріал з даної теми.

          2. СЛУХАЛИ:

                1.  Редьку В.Г. голову ФОП про підсумки ФОП у поточному навчальному році та підготовка до нового 2022/2023 н. р.    

              УХВАЛИЛИ:

1.     Інформацію взяти до уваги.

          3. СЛУХАЛИ:

                 Фощій Н.С., члена ФОП, про результати контрольних зрізів учнів.

              УХВАЛИЛИ:

1.     Провести аналіз результатів та взяти до уваги.

 

         

          4. СЛУХАЛИ:

                  Редьку В.Г., голову ФОП, про досягнення членів ФОП за навчальний рік: портфоліо педагогів, методичні матеріали, свідоцтва про закінчення курсів, сертифікати.

             

              УХВАЛИЛИ:

1.    У подальшому,  підвищувати свій фаховий рівень, займатися самоосвітою та саморозвитком.  

 

         

 

                  Голова ФОП                          Валентина РЕДЬКА

                 

                  Секретар                                Надія БАБИЧ

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Науково-методична проблема,   над якою працює школа: «Формування предметних компетентностей та творчих здібностей здобувачів освіти під ...