Аналіз роботи ФОП

 

Аналіз роботи фахового осередку педагогів  початкових

 класів за 2022-2023 н.р.

У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей.

      Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавалної і творчої активності. Особливо актуальним це питання є у період діяльності, пов’язаної з реалізацією Концепції «Нова українська школа», роботи вчителя в нових умовах.
Методичне об’єднання вчителів початкових класів,
 керуючись методичною проблемою школи, у 2022/2023 навчальному році продовжило працювати над проблемою: Впровадження сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти»
       Робота методичного об’єднання спрямована
 на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти;
Проводилась велика робота з реалізації даного проблемного питання. Це проведення засідань методооб’єднання вчителів початкових класів, відкритих уроків та виховних заходів, творчих звітів.
Всі вчителі
 МО початкових класів дбають про безперервне підвищення та удосконалення свого професійного рівня, спрямовують свою роботу на пошук наукових новинок, створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання і виховання дітей, а головне – на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.
Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів. 
Інтеграція у навчанні молодших школярів математики «Щоденні 3» .
Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України. 
Групові методи на уроках в початковій школі. 
Використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів
       Учителі постійно демонструють використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі.
 
      Члени ФОП початкових класів в самоосвітній діяльності беруть активну участь в онлайн-конференціях,вебінарах, тренінгах, де розглядались важливі питання реформування освіти, розбудовування Нової укранської школи тощо.
      Так,
 вчителі Редька В.Г,,Фощій Н.С., Бабич Н.І.,Олексенко О.В. взяли участь у вебінарах, на яких дистанційно опрацювали теми «Онлайн –сервіси для дистанційної роботи: CoogleMeet,Skype,Zoom.Вчителі методичного обєднання пройшли навчання з проблеми «Дистанційна та змішана форми навчання в умовах НУШ » Пройшли тренінги на тему: «Створення та тестування прототипів інтегрованих уроків в початковій школі», «Кейс - технологія. Інтегровані уроки. Прийоми кейс-уроку» Протягом року молодші школярі брали активну участь в різноманітних конкурсах: флешмобах, тематичних літературних конкурсах, конкурсах малюнків, в різноманітних заходах, які проводилися в школі.
         Готуючись до закінчення навчального року окремо розглядались та обговорювались питання оцінювання учнів під час карантину та заповнення класного журналу.
        У цілому роботу методичного об'єднання вчителів початкових класів за 2022/2023н.р. можна вважати задовільною. Засідання ФОП здійснювалися згідно плану як очно так і дистанційно в режимі онлайн.
 ФОП  початкових класів дбає про те, щоб школа була:  школою радості для учня, школою творчості для вчителя, школою спокою для батьків.

 Аналіз роботи фахового осередку педагогів  початкових

 класів за 2021-2022 н.р.


                                                                               
       У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей.
      Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавалної і творчої активності.Особливо актуальним це питання є у період діяльності, пов’язаної з реалізацією Концепції «Нова українська школа», роботи вчителя в нових умовах.
Методичне об’єднання вчителів початкових класів, керуючись методичною проблемою школи, у 2020-2021 навчальному році продовжило працювати над проблемою: Впровадження сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти»
       Робота методичного об’єднання спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти;
Проводилась велика робота з реалізації даного проблемного питання. Це проведення засідань методооб’єднання вчителів початкових класів, відкритих уроків та виховних заходів, творчих звітів.
Всі вчителі МО початкових класів дбають про безперервне підвищення та удосконалення свого професійного рівня, спрямовують свою роботу на пошук наукових новинок, створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання і виховання дітей, а головне – на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.
Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів. 
Інтеграція у навчанні молодших школярів математики «Щоденні 3» .
Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України. 
Групові методи на уроках в початковій школі. 

Використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів
       Учителі постійно демонструють використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі.
       Члени ФОП початкових класів в самоосвітній діяльності беруть активну участь в онлайн-конференціях,вебінарах, тренінгах, де розглядались важливі питання реформування освіти, розбудовування Нової укранської школи тощо.
      Так, вчителі Редька В.Г,,Фощій Н.С., Бабич Н.І.,Олексенко О.В. взяли участь у вебінарах, на яких дистанційно опрацювали теми «Онлайн –сервіси для дистанційної роботи: Coogle, Meet,Skype,Zoom.Вчителі методичного обєднання пройшли навчання з проблеми «Дистанційна та змішана форми навчання в умовах НУШ » Пройшли тренінги на тему: «Створення та тестування прототипів інтегрованих уроків в початковій школі», «Кейс - технологія. Інтегровані уроки. Прийоми кейс-уроку» Протягом року молодші школярі брали активну участь в різноманітних конкурсах: флешмобах, тематичних літературних конкурсах, конкурсах малюнків, в різноманітних заходах, які проводилися в школі.
         Готуючись до закінчення навчального року окремо розглядались та обговорювались питання оцінювання учнів під час карантину та заповнення класного журналу.
        У цілому роботу методичного об'єднання вчителів початкових класів за 2020-2021н.р. можна вважати задовільною.Засідання ФОП здійснювалися згідно плану як очно так і дистанційно в режимі онлайн. ФОП  початкових класів дбає про те щоб школа була:  школою радості для учня,
школою творчості для вчителя, школою спокою для батьків.


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Науково-методична проблема,   над якою працює школа: «Формування предметних компетентностей та творчих здібностей здобувачів освіти під ...